TYRINĖJIMO LABORATORIJA

 

Šiandieninėje ikimokyklinio ugdymo įstaigoje svarbiu ugdymo uždaviniu tampa siekis plėsti vaiko supratimą apie aplinkinį pasaulį, sudarant galimybes patirti pažinimo džiaugsmą, plėtoti intelektinius gebėjimus, atrasti ir perimti įvairius pasaulio pažinimo būdus. Ikimokyklinėse įstaigose dirbantys pedagogai siekia kryptingai organizuoti mąstymą, smalsumą skatinančias veiklas, pasirinkti tokius ugdymo metodus, kurie įtrauktų, sudomintų šiuolaikinį vaiką. Tad lopšelyje – darželyje diegiame įvairias pažangias praktikas semiantis idėjų iš elektorinės erdvės taip pat domintis užsienio darželių praktikomis, bendraujant su universitetų mokslininkais, studentais, o taip pat ir su tėvais, kurie į vaikų ugdymą žiūri vaiko akimis.

Kokybiškas ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas, kaip ir visa šalies švietimo sistema, privalo prisidėti prie darnaus vystymosi ir STEAM plėtotės. Mūsų darželis – ne išimtis. Kuriame tyrinėjimų laboratoriją, t.y. įsigyjome inovatyvių priemonių, kurias naudojame tiek organizuotose vaikų veiklose, tiek spontaniškose. 5 tyrinėjimo rinkiniai sudaro galimybes vaikams tyrinėti šviesą, garsą, elektrą, vandenį, orą, magnetų savybes, atlikti eksperimentus su skriemuliu, svirtimi. Atstumų matavimo ratas padės ugdyti matavimo, bendravimo, argumentavimo įgūdžius. Programavimo robotukai „Bitute Bee“ ir „Kubiukas“ – tai žaismingą mokymąsi garantuojančios priemonės, turinčios beribes galimybes ugdyti vaikus nuo 3 metų ir ne tik pirmųjų programavimo gebėjimų. SMART lenta padeda sudominti vaikus net ir pačia nemėgstamiausia jų veikla.

Organizuotame praktikume (2020-01-22) pedagogai dalinosi savo patirtimi naudojant šias inovatyvias priemones. Pristatė kiekvienos priemonės galimybes ugdant tam tikrus vaikų gebėjimus.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui B. Autukevičienė